miercuri, 1 decembrie 2010

Harghita, Covasna, pamant romanesc

Tocmai sorb si eu o cafea gandindu-ma la Ziua Nationala. Da, cu siguranta unii vor rade, sentimentul national in zilele noastre limitandu-se la personajele politice parca scoase din benzile desenate. Cum sa imi placa Romania cand unul ca Basescu, sau Boc, ne conduce? se vor intreba unii. Ei bine, pentru mine 1 Decembrie are o alta semnificatie, iar evenimentele trecutului incerc sa nu le confund cu gafele prezentului. Dar, sa revenim. Si sorbind eu din amintita cafea, la un moment dat aud galagie de afara, scandari. Erau departe, dar parca se apropiau. Scot capul pe balcon, si ce sa vedem...Noua Dreapta, echipati frumos,toti in negru, agitand steaguri tricolore si steagurile lor verzi. Scandau "Harghita, Covasna, pamant romanesc", "limba romana este stapana" si asa mai departe. Evident, curios din fire...repede caut pe Google si am gasit un articol in care se scria ca marsul a fost autorizat, apoi autorizatia s-a retras....intelegeti voi, populisme. Ei, uite asa am terminat cafeaua si am inceput sa simt spiritul national de 1 Decembrie. La multi ani Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu