luni, 13 decembrie 2010

filosofie in Arad ;))

Stau si ma intreb oare de ce imi place mie ce in general altora nu place. Sa luam de exemplu Aradul. Aici ma simt la fel de bine ca in Mures, sau in Tirnaveni, locurile unde-mi sunt prietenii si familia. Si totusi imi place in Arad. Cei care au fost pe aici, chiar si colegii mei care au avut delegatii in Arad spun ca oamenii sunt reci, cu nasul pe sus, intepati si asa mai departe. In schimb eu ma simt forte bine aici, e un fel de a 2-a, a 3-a casa pentru mine. Asta ma duce cu gandul la ciudateniile mele. In unele momente am simtitc a locul meu nu era acolo in acel moment, sau ceva de genul asta. Aici insa...niciodata. In plus chiar ma inteleg foarte bine cu oamenii astia, si inevitabil ma gandesc la o vorba mai veche, cum ca atunci cand 3oameni iti spun ca esti beat, te duci si te culci. Si cum multi, tot mai multi in ultima vreme, imi spun ca in unele momente sunt rece si inexpresiv, pot sa presupun ca de fapt sunt si eu ca banatenii astia. Alta explicatie...mai greu. Ceea ce insemna ca sunt rece si intepat, dupa parerea multora, asa ca...cu mine sa purtati manusi :P

Un comentariu: